söndag 26 december 2010

Realisationsdäckad

Jag gick i affärer i fem timmar. Det händer aldrig. Först köpte jag ingenting. Sen köpte jag desto mer. Tillslut kom jag hem. Sedan dess har jag varit helt slut. Shopping är inte mitt gebit.

Jag fortsatte dock handlandet framför datorn. När jag skulle trycka delete, tryckte jag enter istället och ordern skickades. Jahopp.

Nu ska jag fortsätta grubbla på om jag vill ha en gpsklocka som är stor som ett hus, eller en som är stor som ett mindre hus.


PS. Jag köpte shorts i stan. s h o r t s ! Det trodde jag inte att jag någonsin skulle göra. Men jo. Jag har sagt det förr: funktionsmaterial är en drog.

2 kommentarer:

  1. Ja, det blir definitivt en Garmin. Nu har väl plånbok och hjärna konfererat färdigt och kommit fram till att det blir den storsäljande 305. Den är modell större.

    Jag är rätt nördig när det kommer tekinik, jag gillar inställningar och grejer och har svårt att motivera varför jag skulle köpa en dyrare klocka som har färre funktioner.

    Vill jag att klockan ska ha både utseende och funktioner blir den så rysligt mycket dyrare och så ytlig kan jag ju inte vara. Nä.

    Tack för frågan. Nu insåg jag att jag hade bestämt mig.
    Nästa stopp: Elgiganten.

    SvaraRadera